čtvrtek 10. srpna 2023

Nášivka zaplní prázdné místo

Vzhledem k tomu, že mám tento týden dovolenou a dobrá polovina byla deštivá, dostala jsem se ke svému dlouholetému plánu.  

Vylepšit si šatník sadou krutopřísných nášivek!!!


Nášivka vlevo na bílé mikině je vystřižený potisk ze starého trička, které jsem si koupila na koncertě kapely Tumo. Tu jsem tehdy neznala a neznám do teď. Jestli kapela stále hraje to nevím, co ale vím je, že ten obrázek se mi sakra líbí.

Nášivku Misfits mám od mého kamaráda stejně jako placku na baťohu takže spolu tvoří krásný set. Jedná se o nejobyčejnější baťoh z Decathlonu. Ale teď má šťávu.

Nášivku GHOULS jsem malovala myslím akrylem už za krále klacka na kousek černého úpletu, jenže já mám takovou tu poruchu, že všechno si šetřím na nějakou echt příležitost či věc. S přibývajícím věkem se to snažím odnaučit.

A proto jsem se odhodlala i na poslední kus. Na mikinu s cvočky jsem nainstalovala satanistické koťátko vystřižené z oversized trika, protože to by měl mít na mikině prostě každý. ❤

Nášivku Misfits jsem přišila ručně "smyčkovým stehem", zbytek nášivek pak za pomoci mé staré kamarádky Zetiny (šicí stroj).

Rozhodovala jsem se mezi dvěma druhy stehu a nakonec vyhrál steh E, který jsem si vybrala čistě z estetického hlediska. Vyobrazen níže dole (vyšit černou nití).


Nějaké nášivky mi ještě zbyly, ale budu muset mít oči na šťopkách, protože zásoby se tenčí. Tyto budou čekat na další tvořící záchvat. 



Žádné komentáře:

Okomentovat