pátek 8. září 2023

Preween - Už je čas!

 Září se připlížilo nenapadně  maskováno v letních teplotách. Co to znamená? To znamená jediné. Začít s přípravami na Halloween. Čili zahájit Preween. 🎃




Asi před měsícem jsem objevila pro mě naprosto vyhovující geniální podcast, který mě naplňuje radostí jak z hlediska estetiky tak z hlediska energie obou dam. Jedná se o podcast o pletení, šití a předení Prickly stitch podcast. Všech 13 dílů najdete na youtube. Podcast vedou dvě dámy z Ameriky z Pensylvánie.


V episodě 12 děvčata hovoří právě o tom, že se blíží Halloween. A to mě nastartovalo k tomu, porozhlédnout se, jestli na místních luzích a hájích není k dostání nějaká krásná látka s Halloweenskou tématikou. Světě div se, našla se. A to hned dvě.



Tato látka na stránkách Dům látek působila víc do oranžova. Růžová není zrovna má krevní skupina, ale potisk je tak úžasný, že zachrání všechno. Z této látky bych chtěla především sukni a pokud kousek zbyde tak i taštičku.


Druhá látka byla zase tak roztomilá svou jednoduchostí potisku, že jsem kousek musela zachvátit na taštičku. Pokud máte nějaký ověřený návod klidně mi ho doporučte. 


Pokud jste příznivci Halloweenu jako já a toto období je čas k nakoupení celoročního oblečení a dekorací do bytu, hurá do toho. Už to zase začíná!

Žádné komentáře:

Okomentovat